01 juni 2011

Imorgon är det dags för Torsdagsrallyt.

Imorgon är det Lindas tur att köra, hon kommer att ha startnummer 77 på dörrarna och tillsammans med sin tillfälliga kartläsare Josefina Hellkvist så ser dom fram emot tävlingen. - "Jag känner mig lite rattrostig, är ändå lite mer än 1 månad sedan jag körde senast och med lite rutin så försvinner kunskaperna rätt snabbt. Men jag tar det för vad det är och siktar på att komma i mål och komma därifrån med mer kunskap än innan." Säger Linda.

Josefina Hellkvist som är morgondagens kartläsare kör själv i Klassen Utbildningsrally i en Volvo 244. Linda hoppas på att kunna ge lite tips till Josefina trotts att dom inte åker i två olika bilklasser. - "Josefina är en tjej som jag tror på i framtiden, får hon bara mer körrutin, mer självförtroende i körningen och vågar lite mer så kommer hon att bli vass, därför vill jag hjälpa henne på alla sätt och vis som går." Säger Linda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar