13 april 2011

Lindas Motorsport har beslutat..

Att vi inte satsa på någon speciell cup i år, då det är alldeles för många tävlingar som krockar med varandra i Bergslagens Rallycup, Autoexperten Rallycup/7klubbarsserien, Rallymasters och Rallyklassikerna.. Och eftersom Linda åker kartläsare åt Gunnar Fredriksson, Katrineholms MK i Rallyklassikerna och några deltävlingar i Rallymasters och det är flera deltävlingar som krockar med varandra. Och lika så för Lindas Motorsport i Bergslagens Rallycup och Autoexperten Rallycup/7klubbarsserien som vi tänkt att åka. Så därför har vi beslutat att ta tävling för tävling och istället köra dom som vi känner för.

- "Jag hade gärna åkt alla cuper både som förare eller kartläsare, men då tävlingskalendern krockar i stortsett varje helg framöver så funkar det inte. Och jag vill inte svika Gunnar som kartläsare då jag faktiskt bestämt mig för att åka med honom när han behöver kartläsare. Sedan så är det tyvärr så att min pappa som är min service och även fixar min bil till tävling, han åker ju med Sören i Rallyklassiskerna och några deltävlingar i Rallymasters och då har jag ingen som kan dra bilen till tävlingar och därför blir det bäst såhär. Men jag kommer att försöka åka så mycket som möjligt ändå för att bli en bättre förare, men jag känner att jag lär mig mycket på att åka med Gunnar också." Säger Linda.

Med Vänliga HälsningarLindas Motorsport

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar