13 oktober 2010

Lindas Motorsport?

Hej och välkommen hit!

Vem är jag?
Mitt namn är Linda och jag är född år 1990-04-24. Och mitt liv består just nu utav mig, min mamma och pappa, 2 katter och min pojkvän Jimmy. Jag bor i ett lungt och trevligt villa område mitt inne i Flen.
På fritiden spenderar jag mycket tid med mina vänner, i garaget eller ute på tävlingar. Själv så är jag Kartläsare, Co-driver i en sport som heter Rally. Och under år 2009 åkte jag 19st olika tävlingar med 12 olika förare/förarinnor. Och anledningen till detta är att på bästa sätt kunna utvecka mig och för att det är grymt kul att åka!

Vad är rally?
Då kanske du som besökare undrar vad rally är? Klicka här!
Som Kartläsare gäller det att hålla koll på tider och road-book samt försöka peppa föraren och hänga med och läsa vägen.
Som Co-driver ska man inte bara göra det som man gör som Kartläsare utan du ska även hålla koll på ett till häfte som innehåller siffernoter alt beskrivande noter.

Vad händer just nu?
Kolla in Nyheter/MMSbloggen

Vill du veta mer eller behöver du Kartläsare/Co-driver?
Tveka inte att kontakta mig!

MVH / Linda S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar