15 januari 2011

Mitt första test med rallybilen!

Hej!

Jag är verkligen super stolt över mig själv, att jag skulle åka som jag gjorde, det trodde nog faktiskt ingen! Jag trodde att jag skulle "fisåka" och inte våga gasa något alls, men det var verkligen tvärtom! Jag vågade chansa och gasa, Pierre som åkte med mig under dagen var rätt så förvånad kan vi säga! Varv 1(Åk 1) var ganska så avvaktande, men sedan så poff ifrån ingenstans så började jag åka rally, på riktigt! Jag vågade åka och jag vågade hålla i. Men jag hade hela tiden Gunnars ord i huvudet, det gjorde en hel del för mig! :) Jag vill tacka Pappa, Pierre Andersson, Jimmy Alfredsson, Rasmus Persson, Micke Persson, Andreas Guillemot m.fl. för all stöttning jag fick ifrån er under dagen, det betyder massor! :) Att sätta sig i en bil som man tidigare kanske kört 20 meter med för att testa koppling osv. Och köra en "sprint träning" och ha det stödet jag hade på platsen, det betyder verkligen massor för mig! Tack så mycket!
Pierre tyckte att jag förbättrade mig massor för varje åk och jag fick väldigt mycket beröm av honom, så det kändes jätte bra inför nästa helg! :)

Lite bilder ifrån dagen:
















Min första sladd någonsin med en FWD!




















Jag fick även chansen att åka med Tony Karlsson, Flens MS i hans Volvo 240 EVO!


















Med Vänliga Hälsningar
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar