14 januari 2011

Detta bådar inte gott!

Jag har ett litet beskymmer, som börjar bli ganska stort.. Jag har suttit och väntat på min licens nu, och så började jag "forska" lite i det där och loggade in på bilsport online och såg att den står som status: obetald! och jag blev helt hysterisk och ringde direkt till pappa och han sa åt mig att gå in i räkningspärmen och kolla, där stod den med och vi kollade när pengarna var dragna och dom var dragna den 3/1-2011.

Så jag ringde SBF's licensavdelning i morse och pratade med Jessica.. Dock så kan hon inte se att en betalning kommit in, vi kollade referens/OCR-nummer och det stämde. Så någonstans har det blivit fel, så som det ser ut just nu så kan jag glömma att träna imorgon och glömma att åka tävling nästa söndag (23/1)...

Sen så loggade jag även igår in på pappas och där stod det att den var giltig för 2011 och han skickade sin betalning via internet i slutet på förra veckan..

Jessica tyckte själv att det verkade konstigt att inte betalningen kommit in och hon skulle forska lite i det där hon med och sedan ringa upp mig, jag hoppas verkligen att hon ringer.. Och hon skulle se om hon kunde skriva ett "intyg" som jag får köra på tillsvidare.. Hoppas verkligen att hon hittar något, för det har aldrig krånglat tidigare.. Än med min Co-driver licens, dom hade bockat i att jag anmält mig som Co-driver men missat att skicka ett inbetalningskort..

/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar